sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Uusi alku

Tervehdys!

Kesän hiljaiselon jälkeen iski taas innostus kirjoitella kepeämpiä aiheita, jos vaikka gradustressi lähtisi tällä. :o)

Vuoden vaihteesta alkaen olen pitänyt yllä Ginga-blogia, GingaOriginal, joka on keskittynyt Gingasaagan alkuperäisjulkaisuihin. Tämä blogi on tosin nyt vain minun luettavissa, mutta varmasti joitain postauksia tulen kopioimaan tännekin. Samoin osassa kuvissa tulee olemaan vanhan blogini osoite, jotteivät kuvat kauaksi karkaisi.

Olen jonkinlainen Hopeanuolifani. Hopeanuolen suomentamisesta asti olen tunnollisesti hankkinut jokaisen Takahashilta ilmestyneen osan, ensin Hopeanuolta, nyttemmin Weediä. Oheistuotteista en kuitenkaan ole ollut kiinnostunut, eikä niitä nyt muita löydykään kuin lasinaluset Gin ja Riki. Syyskuussa 2012 satuin kuitenkin löytämään Ebaystä myytävänä Hopeanuolen alkuperäisjulkaisuja, Weekly Shonen Jump:eja. Kolme oli silloin myynnissä, joista kaksi sitten ostin ja siitä asti olen ollut innoissani näistä vanhuksista. :o) (vanhempia kuin minä...) Aktiivisella etsinnällä olen jo näinkin lyhyessä ajassa löytänyt enemmän kuin osasin kuvitellekaan. Yritän kerätä itseäni kiinnostavia kappaleita, mutta välillä tulee heräteostoksiakin tehtyä. Niistä sitten lisää myöhemmin.

Yoshihiro Takahashille kunnia hänen upeasta taiteestaan.

 
Kirjoittelen tätä blogia omaksi iloksi, mutta pohjalla on myös halu jakaa tietoa kaikille kiinnostuneille. Odotan innolla mitä tuleman pitää.

2 kommenttia:

  1. Oikein mukavalta näyttävä Ginga blogi! :3 Pitääpä ryhtyä stalkkaamaan. ~

    VastaaPoista